Založ si blog

Adobe flash

Dnes som sa vrátil z práce domov a nainštaloval som si do počítača Adobe Flash CS5. Zatiaľ len 30 dnovú verziu. A v knih-kupectve som si kúpil knihu Adobe flash oficiálny výukový kurz. Nemám zatiaľ financie na kúpenie plnej verzie Flashu ale chcem sa v nom naučiť pracovať. Mám dostatok motivácie na to aby sa mi to za tento krátky čas podarilo. Za takúto dobru som sa naučil pracovať s Adobe photoshop CS4. Veľmi ma baví grafika presne vytváram to čo chcem a posuva ma to aby som vedel ešte viac. Na blogu som nový a pravidelne sem chcem pridávať články nielen o grafike ale aj o tom ako sa mi darí.

Tak som práve úspešne dokončil prvú lekciu a vytvoril som flash upútavku na zábavný park Coney Islande 😀

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1468x
Priemerná čítanosť článkov: 1468x

Autor blogu

Kategórie

Archív